Odpowiedz 
zwrot pieniędzy za wadliwy wózek
2012-03-11, 11:03 PM
Post: #1
zwrot pieniędzy za wadliwy wózek
Dzień dobry! Proszę o poradę w sprawie zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. W sklepie internetowym kupiłam dziecięcy wózek spacerowy. Po rozpakowaniu przesyłki wózek nie wykazywał żadnych wad. Wózek w ciągu 2 tygodni używany był poza domem 2 razy. Po pierwszym użytkowaniu wózka stelaż wózka zaczął trzeszczeć i skrzypieć, po drugim użyciu w/w wady się pogłębiły. Zwrotu wózka w terminie określonym w ustawie i regulaminie sklepu nie mogę dokonać, gdyż sklep zastrzega, iż wózek używany nie może być zwrócony. Nie jestem skłonna oddać wózek do reklamacji w celu jego naprawy (jestem przekonana[/font], iż pryskanie plastiku silikonem w sprayu sprawy nie załatwi -może jedynie zminimalizuje trzeszczenie ) czy wymiany wózka na nowy egzemplarz (uważam, iż jest to tandetna konstrukcja i jakość wykonania stelażu wózka tego modelu-nadmieniam, że wózek produkuje znana zagraniczna firma, kosztował ok.1300 zł. Poza tym oddanie wózka do naprawy w ramach gwarancji naraziłoby mnie na pewne niedogodności,gdyż wózek stanowi środek transportu dla dziecka, które od drugiej połowy marca będę musiała dowozić do lekarza. Brak wózka naraziłby mnie na zbędny koszt opłacania przewozu dziecka taksówką 2-3 razy w tygodniu (byłby to koszt ok.50-80 zł tygodniowo). Chcę domagać się zwrotu pieniędzy za zakupiony wózek. Szybki zwrot gotówki przez sklep internetowy umożliwiłby mi zakup wózka w którymś ze sklepów stacjonarnych w moim mieście. Proszę o poradę czy w przedstawionej sytuacji mogę domagać się zwrotu pieniędzy? Jaka jest procedura takiego postępowania?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Zacytuj ten post w odpowiedzi
Odpowiedz 


Skocz do: